_Mayhem_ Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Hei. Selger nå 2 stk Vibe Space 12" ferdig i kasse. Alt går for 2000kr +frakt Noen som er intr? Info im subbene finnes her: http://www.vibeaudio.co.uk/index.asp?pa ... ace-f.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 forsterker som kreves for dette her da? eller..hva har du brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Jeg har brukt en Lanzar Optidrive 1400D, som gir 1000WRMS i 1.3 ohm. Funker som fy det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 okej! du selger ikke med forsterker og da! har en intr. kompis muligens;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 vel, da tror jeg det i grunn blir billigere for han og kjøpe en ny forsterker. For den skal jeg ha 3500kr i tilfellet for. Nesten ikke brukt i det hele tatt. Ny fra forhandler for 1mnd siden. Er så fornøyd med den at jeg ikke vil selge den Men 2000kr for kassa m. 2 12" er jo billig det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 1500kr + frakt for begge subbene i kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå