Feldwebel Jensen Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Se jenssenbil.no for mere info og bilder. Og det er jenssen med to s'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Ja det var jo en fin bil men helt feil farge på interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Det kommer kanskje ikke så bra frem på bildene, men på en sort bil er det ganske stilig med sandbeige intereør. Det er forøvrig en anbefalt fargekombinasjon i E39 brosjyren med Sort II lakk, sandbeige montanaskinn og vavona-edeltreet. Du digger vel aluintereør med DVD-skjermer og slikt du tipper jeg :8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Fin bil med riktig fargekombinasjon! Hadde den gått 50.000km mindre hadde jeg tatt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Det stemmer at det har gått 189.000km, til gjengjeld så er alle servicer tatt, og det er byttet det meste av slitedeler de siste månedene (bremseskiver/klosser, støtdempere, olje, filter+++) Forøvrig hadde jeg en 528i E39 for noen år siden som hadde gått 320.000, og den hadde jeg ingen problemer med. Eieik3: du har jo fin E39 fra før. 528iAT er ikke dumt det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 sorry ot, men må bar få sagt det, skjønne rikke at folk henger seg så veldig opp i km, er det km som teller eller standen poå bilen? på de fleste virker det som det kun er km som betyr ALT man finner biler som har gått 100k som er dårligere enn en som har gått 200k. alt kommer ann på vedlikehold og hvordan man steler med bilen.. måtte bare få det ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Ligger annonse på autodb og bilder og info på jenssenbil.no. Trykk på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Denne bilen har ligget ute på autodb en stund har den ikke? husker jeg så på den før jeg kjøpte min 523iA i oktober... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 Solgt... det gikk jammen meg fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg