Thomas_ Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Noen som har sett musikkvideoen til 50 Cent - Candy shop? Kanskje ikke rette forum og spørre om det, men noen som har sett bilen han kjører? Var litt oppsiktsvekkende syns jeg, at han kjører nyere 6'er. Gutten har tydeligvis smak for biler, uten at jeg liker den dritten noe utover det. Pain from The Game, y'all! Edit: Hva gjør denne i media forumet? Bare å flytte, en eller annen moderator.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Fithy ruler Flere av boy'z in tha hood som kjører M3 også... sikker noen som har 7'er også... (De gutta som har flytta ut av hood'en er det vel egentlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Jasså, det er flere likesinnede her? Kan ikke akkurat si meg enig i at Fiddy er noe tess, men hey, hver sin smak. Mange av de som bailer tha hood kjører flashy cars, and smokin' fine cigars, but they ain't fo' real.. Hvordan er egentlig med hip-hop folk her inne? Er rap noe som er akseptert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 all musikk er vel akseptert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå