Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Har vurdert å kjøpe Wilwood bremser fra Koed, noen som har erfaringer med det? eller har andre anbefalinger? Problemet er at jeg MÅ kunne ha på 16".. Hadde jeg kunnet klart meg med 17" så hadde jeg kjøpt Brembokitet fra PPF.. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 har tenkt på dette settet fra willwood også, så om noen har erfaringer kom med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 jeg har ingen erfaringer med dem, men har lest litt på nett ang dem. skal man kjøre veldig mye/hardt på bane, så finnes det bedre alternativ, men til "vanlig grisekjøring", så er de sikkert mer enn bra nok. gå for 17" og kjøp brembo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 ja, har vurdert det, men har noen kamerater som kjører bakkeløp og rally, de bruker 15" felger for å få nok gummi og nok grep. Og jeg fikk beskjed om at ikke mer enn 16" Ettersom jeg ikke har noe erfaring innen bakkeløp osv så tror jeg at jeg stoler på de gutta der, så jeg tror 17 blir litt drøyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 De fleste av de raskeste på BMW-dagene på Våler i september kjørte med relativt store felger såvidt jeg fikk med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 ja, med det er asfaltbane hele veien... Skal være med på Gatebil og bmwccn sine treff, da kommer jeg kanskje med 18", men i bakkeløp er det veldig få som kjører med store felger, dette får å få plass til mer gummi, som da gir bedre grep... Og skal jeg opp i 17 og 18" slicks så blir det dyrt! Holder meg til 16 tror jeg, ingen som har dette kitet? det er jo et meget prisgunstig kit, koster 6k+ moms. Tarjei C som har bygget bilen til Maze ville selge meg Alpina B6 bremser for 5k, noen som har erfaring med disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå