SeT Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Ønsker å kjøpe en billig 12" sub, siiden min ble spidda av Den derre stanga i reservehjulsbrønnen:) (kjørte uten baggasjeromstrekk og reservehjul, så datt kassa ned i brønnen) Må være lettdrevet, enkeltspole... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Ønsker å kjøpe en billig 12" sub, siiden min ble spidda av Den derre stanga i reservehjulsbrønnen:) (kjørte uten baggasjeromstrekk og reservehjul, så datt kassa ned i brønnen)Må være lettdrevet, enkeltspole... har en ny med kasse 1000,- meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 For 1000 spenn kjøper jeg heller ett nytt selv, og kasser har jeg alt for mange av uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 har en 12" med kasse helt ny for 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå