Sigbjørn Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 lurer på om noen som vet om m3 grenrøret passer til min 325..? Eller om det bare er noen små justeringer som må til..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Etter hva jeg vet skal det smette rett på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Etter hva jeg vet skal det smette rett på.. Ja håper det Lurer på å kjøpe det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Etter hva jeg vet skal det smette rett på.. Ja håper det Lurer på å kjøpe det nå.. Oppnår du mer effekt med det? eller bare mer lyd ? Du må vel følge på med M3 ekksos også da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Ja det er jo det mange sier at det er m3 grenrøret som er best..så jeg tenkte jeg skulle prøve det. Har 2`5" eksos så det tror jeg skal passe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Ja det er jo det mange sier at det er m3 grenrøret som er best..så jeg tenkte jeg skulle prøve det. Har 2`5" eksos så det tror jeg skal passe bra. Artig ! Gidder du og sende en PM når det er gjort ? Om du merket forskjell /ble finere lyd eller noe. Jeg har sterkt vurdert og sette på orginal potte igjen: Simon effektanlegg bråker litt mye syns jeg. Iallefall på lavt turtall.. ; mørk murring. Det skal være tyst på lavt turtall , og brøle til når du passere 3000 rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Ja det skal jeg prøv å huske på å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Etter hva jeg vet skal det smette rett på.. Ja håper det Lurer på å kjøpe det nå.. Oppnår du mer effekt med det? eller bare mer lyd ? Du må vel følge på med M3 ekksos også da ? Du må nok følge på med m3 eksos bakover på resten å ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Tenker du på effekten du nå..? Eller at det ikke passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 at det ikke passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 at det ikke passer Nei det ska ikkje verra nå problem. Lika å sveis å ordne ting så. Laget nå hele eksosanlegget selv å så det ska vel gå bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 er ikke noe problem.. har også laget eget eksosanlegg,det er morro:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå