erlend_p Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Som tittel sier, har fått meg nye felger til bilen, hva synnes dere om de? Selv synnes jeg de passer meget bra på e36. Gleder meg til sommeren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 ser bra ut.. men hva med bilde lengre ifra? sånn vi får med heile bilen.. ser det mye bedre hvordan de blir da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 ...det var flott, men vis heile bilen. er det ikkje glatt med sommardekk på snø? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 jepp =) hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 hehe, jo, sommerdekk på snø funker heller dårlig:) Var ikke sikker på om dekkene kom til å subbe, derfor prøvde jeg ene bakdekket før jeg kjøpte de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 tok ikke mer med på bildet siden jeg hadde vinterdekk på fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 =) se der ja så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Fine felget det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 er det med spacere bak? hvor breie er de? FINE felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 tok ikke mer med på bildet siden jeg hadde vinterdekk på fremme. Hva F.... har du ikke skodd den odentlig om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Du Boss, les hele tråden nå....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Murlig jeg er litt trøtt, men ser ikke at det står at den er skodd med lett metall om vinteren. Bare at han har kjøpt ett sett nye felger. Ikke sikkert at de gamle passer til vinter dekk, eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Du Boss, les hele tråden nå....... Kanskje han mente det ironisk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Nei, han gjør jo tydeligvis ikke det. Det står jo at han bare prøvde på sommerhjulet bak for å se om de passet på bilen før han kjøpte de. Og at han ikke kunne ta bilde av hele bilen fordi han hadde vinterdekk foran. Synes det står ganske tydelig jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Ville valgt andre felger, men men...smak og behag....samme som de speilene og baklyktene du har valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå