jcvold Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 jeg ser at på koed.dk har de mange deler til halve prisen av det noe tilsvarende koster i norge.jeg ska ha meg ny bil nå,og da må man ha litt "snop" og styling,og det er billi i danmark! men er det noen hake? eller er det bare å bestille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Ikkje noko problem det, har gjort det sjølv..og det er 0 problem.. skal nok bestille litt før det lønner seg, men litt biligare er det vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 skal bestille masse stasj,så kansje det er et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Ja, då er nok koed eit bra alternativ, blir mykje det samme om du bestiller frå koed i danmark eller fra eit firma hetr i noreg.. fordelen med koed er at det er super service og at dei har det meste på lager + at dei har ein gunstig ordning med TNT på frakt av varer tiøl noreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Funker bra det ja.... Kjøpe sorte Hella DE-lykter til e30. blej halve prisen av det GS-bildeler skulle ha. Det med frakt og mva i regna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 er veldig interessert i vite med om dette jeg og, hvertfall siden jeg skal bestille deler for ca 30k derfra neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 jeg har bestilt for 16 000 der nå... Rask levering å god service.. rask og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 så du er fornøyd? da bestiller jeg til mandag! Forhåndsbetaling, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 forhånds betaling ja.... dette er 3gangen jeg bestiller... Sett opp lista du skal bestille åsså tar du bilde av den å sender den til daniel@koed.dk så hjelper han deg... Hender han ringer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Men et tips er vel å kjøpe delene i Danmark, få igjen dansk moms, montere det i Danmark og så kjøre over grensen i Norge og late som ingenting. Da slipper du norsk moms... og vips, spart 25 % til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Må vel skulle til danmark for en anne grunn enn å handle bil deler for å spare disse kronene... Eller stor kjøp da.. men god plan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå