Gå til innhold

EL Vindu E36

325 E36 Cab
 Share

Anbefalte innlegg

hei, sjekk om det er en bryter i øyet som sitter der som det står lufttrykk osv i dørkarmen, en svart ''krork'' kjenn om det er en bryter du kan dytte inn poå denne. mener det er fra slutten av 94 denne typen kom, på min 92 mod som har det gamle system som din også har visst den er tidlig 94 mod, så sietter bryteren inni låsemekanismen som hukker tak i det øyet jeg pratet om , der er det en microbryter som pleier å gå i stykker,. det er veldig trang å få skiftet denne, men det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki... du ser skruene viss du lukker påå døra, sitter 2 torx skruer som du ser, og en som her skjult,, mener jeg å huske noe dritt å forklare det, men den bryteren sitter i systemet som gjør at døre hukker fast i karosseriet når du lukker den igjenn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en e36 cab 94 mod selv. Har opplevd det samme et par ganger.

har funne ut at hvis man har hatt vinduene nede en stund med tenningen av, og tar opp igjen vinduene mens dørene er åpne virker det som at bilen glemmer at dørene er åpne, og tar vinduene helt opp, istede for å stoppe 1 cm før. Og derfor funker ikke denne funksjonen som den skal etter det.

Det jeg gjorde når det skjedde med meg var at jeg tok vinduet ned mens døren var åpen, lukket døren, tok opp vinduet, startet bilen, åpnet døren, og da var alt i orden.

Er ikke sikkert at du har samme problemet, men det kan være lurt å sjekke før du demonterer hele bilen.

Starter alltid med den letteste løsningen.

Edit: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13708&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...