325 E36 Cab Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 på cab "og cupe tror jeg" Så skal jo vinduene gå ca 1cm ned når man tar i dørhåndtaket. Dette funker ikke på noen av dørene mine. Tips? Bilen er en 94mod 325i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Sitter ett rele ved dørhåndtaket som skal styre det her... Har det samme på min på ene sia... Mest sansynlig er det disse som er gådd. Satans pissfeil det der... Irriteranes Iver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Den sorte boksen inne i døra? helt i bak kant?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Ja det er denne som er i tilknytning til dørhåndtaket... Kan selvfølgelig være noe annet, men mest sansynlig er det den her som er gått. Iver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 hei, sjekk om det er en bryter i øyet som sitter der som det står lufttrykk osv i dørkarmen, en svart ''krork'' kjenn om det er en bryter du kan dytte inn poå denne. mener det er fra slutten av 94 denne typen kom, på min 92 mod som har det gamle system som din også har visst den er tidlig 94 mod, så sietter bryteren inni låsemekanismen som hukker tak i det øyet jeg pratet om , der er det en microbryter som pleier å gå i stykker,. det er veldig trang å få skiftet denne, men det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 den er produsert 08-93... Forklare nærmere? TAKK for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 skal se om jeg kan finen et bilde i nettbutikken til gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 fant ikke noe på gs sin side,,, har du tatt av dørtrekket i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Har tatt det av en gang ja. Men ikke nu Men husker sånn passelig hvordab det så ut inni dær. Skiftet noen plast glidere til vindus heisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 oki... du ser skruene viss du lukker påå døra, sitter 2 torx skruer som du ser, og en som her skjult,, mener jeg å huske noe dritt å forklare det, men den bryteren sitter i systemet som gjør at døre hukker fast i karosseriet når du lukker den igjenn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Ok... Er det da en microbryter som ligger dær og er mest sansynlig kaputt?.... hører jo et "klikk" i dørhåndtaket også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 er nok det ja... klikket i dør håndtaket har ikke noe med vinduene å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 har en e36 cab 94 mod selv. Har opplevd det samme et par ganger. har funne ut at hvis man har hatt vinduene nede en stund med tenningen av, og tar opp igjen vinduene mens dørene er åpne virker det som at bilen glemmer at dørene er åpne, og tar vinduene helt opp, istede for å stoppe 1 cm før. Og derfor funker ikke denne funksjonen som den skal etter det. Det jeg gjorde når det skjedde med meg var at jeg tok vinduet ned mens døren var åpen, lukket døren, tok opp vinduet, startet bilen, åpnet døren, og da var alt i orden. Er ikke sikkert at du har samme problemet, men det kan være lurt å sjekke før du demonterer hele bilen. Starter alltid med den letteste løsningen. Edit: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13708&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 takker for Svarene. Skal prøve d m og åpne/stenge vindu først... Så blir det vel et inngrep i døra hvis dette ikke funke Men takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 hvilke av disse tre micro bryterne er det som styrer den funksjonen? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=40 Nr 13,15 eller 16? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå