-=BMW-318i=- Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvordan monterer man m3 sideskjørt? Limer man di på di orginale eller er det bare å skifte ut di gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudden Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 orginale skjørt? man må jo ta lime skjørtene på kanalen åsså skru dem eller bruke poppnagler for å feste den i endene.. skruer dem bare i innerskjermen eller det som måte passe. åsså mle over skruene/poppene me lakk etterpå så ser det bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Det er nokk kopier av m3 skjørtene. Det fulgte liksom med to lag av ett skjørt, selve skjørtet å ett svart skjørt i tynn plastikk, er dette no som bare er der får å beskytte eller skal di monteres å? Så di skal monteres på di orginale da etter hva jeg skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Er det slik att jeg skal lime på di som sitter der fra før eller skal jeg fjerne di orginale?. Kan ikke noen hjelpe meg her a, ingen som svarer på di trådene jeg lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 må de limes på, så fjerner du det som står der, og limer direkte i kanalen! men jeg lurer på hva slags sideskjørt som står der fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Det som sitter der nå er di orginale skjørtene som sitter på 318i sedan levert fra fabrikken. Så slik jeg forstår det så er det bare å lime di på di som sitter der fra før å sette på noen skruer i siden av skjørtene. Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 http://www.geocities.com/e36rulz/M3Side ... stall.html Det er en stor fordel å bruke orginal boremal når du skal montere slike skjørter. Egentlig er det nok ikke mulig å få det til skikkelig uten denne malen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 http://www.geocities.com/e36rulz/M3SideSkirtInstall.htmlDet er en stor fordel å bruke orginal boremal når du skal montere slike skjørter. Egentlig er det nok ikke mulig å få det til skikkelig uten denne malen. dette hvis skjørta dine er originale! (med klips) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvis det er uorginale skjørt, f.eks fra Rieger, så følger det ikke med noe monteringsett bortsett fra et par svære tuber med et spesiellt silikonlim. Jeg limte mine rett på kanalene, det gikk helt fint og sitter som f..n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Det fulgte med monterings kit med hvite klips osv. men tror jeg bruker rute lim å bare fester di i hjørnene med skruer. Ett spørsmål til, skjørtene som sitter på orginalt er di laget av metall eller plast? di man skall feste m3 skjørtene på. Takk for alle svarene, har blitt mye klokere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 de originale skjørta er klipsa rett i kanalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå