Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

orginale skjørt?

man må jo ta lime skjørtene på kanalen åsså skru dem eller bruke poppnagler for å feste den i endene.. skruer dem bare i innerskjermen eller det som måte passe.

åsså mle over skruene/poppene me lakk etterpå så ser det bra ut.

Skrevet

Det er nokk kopier av m3 skjørtene. Det fulgte liksom med to lag av ett skjørt, selve skjørtet å ett svart skjørt i tynn plastikk, er dette no som bare er der får å beskytte eller skal di monteres å? Så di skal monteres på di orginale da etter hva jeg skjønner.

Skrevet

Det som sitter der nå er di orginale skjørtene som sitter på 318i sedan levert fra fabrikken. Så slik jeg forstår det så er det bare å lime di på di som sitter der fra før å sette på noen skruer i siden av skjørtene. Stemmer det?

Skrevet

Hvis det er uorginale skjørt, f.eks fra Rieger, så følger det ikke med noe monteringsett bortsett fra et par svære tuber med et spesiellt silikonlim. Jeg limte mine rett på kanalene, det gikk helt fint og sitter som f..n.

Skrevet

Det fulgte med monterings kit med hvite klips osv. men tror jeg bruker rute lim å bare fester di i hjørnene med skruer. Ett spørsmål til, skjørtene som sitter på orginalt er di laget av metall eller plast? di man skall feste m3 skjørtene på. Takk for alle svarene, har blitt mye klokere nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...