Knudden Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Er det noen her som har senket bilen sin 60-60 eller 60-40.. har dere problem me at framhjulene går i innerskjermene og av å til de vanlige skjermene?.. dette gjelder egentli Apex senkesette som man får på GS Bildeler. men ønsker svar av alle for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Er det noen her som har senket bilen sin 60-60 eller 60-40.. har dere problem me at framhjulene går i innerskjermene og av å til de vanlige skjermene?..dette gjelder egentli Apex senkesette som man får på GS Bildeler. men ønsker svar av alle for det Bilen min er senket 60/60 og med 17 sommer felger på og vanelig 45 profil subber dekka i skjermen forran .. Derfor skal man bytte til enten 40/40 eller m-tech fjørere. Syndes uansett 60/60 er forlaft, bilen ser flat ut . 60/40 er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 kompis av meg har senka 45/45 , og vinterhjula hans er det såpass med gummi på at de faktisk subber de også =/ selv hadde jeg 40/40 og var meget fornøyd helt til bakerste delen av eksosanlegget subba, kjørte seg fast i asfalten og falt av , men må vel si det var delvis min skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå