Bmw323i Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 bensinen kommer ikke fram til innsuget, pga frost. hvilke slanger skal jeg ta opp for å fjerne isen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 hvis du er plaget av at bensinen fryser så er det JÆVLI kaldt der du bor, hehe... tau bilen inn i et oppvarmet lokale, og vent til alt her tinet, så fyller du ei flaske kondensfjerner på tanken og kjører bilen litt! god som ny Garantert kondens hvis det fyser i slangene, har litt vanskelig for å skjønne dette, men hvis det virkelig fryser så er det kondens.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 ja, det må være vann kondens eller noe lignende. finner nok en lur måte å fikse dette på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Gla eg ikkje bur der som du bur Må vera jevla kaldt der! Hehe.. Sikkert kondens som "Jarle Skoftedalen" seie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 ja, det må være vann kondens eller noe lignende. finner nok en lur måte å fikse dette på Som nevnt: Kondensfjerner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 ja, det må være vann kondens eller noe lignende. finner nok en lur måte å fikse dette på Som nevnt: Kondensfjerner har prøvd, men det funker ikke. jeg skal ta av bensinslangen forran og tappe bensin til jeg ser at det kommer ren bensin ut. det er ikke kaldt nok til at bensinen fryser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Å bruke kondensfjerner når slangen allerede er frøset til, hjelper ikke et spøtt. Kondensfjerner har jeg dessuten hørt er skadelig for biler med innsprøytningssystem, andre kommentarer til dette hadde vært greit å høre. Den beste remedie for å unngå kondens i tanken, er å kjøre med minimum 1/2 tank. Kommer dere ned på halv tank, fyll den opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Han skal jo tappe ut bensinen, så da er det ikke fryst!!! Kondensfjerner er ikke skadelig. Det fins tom. dyserens som samtidig fungerer som kondensfjerner å få kjøpt. Men å ha mye bensin på tanken hele tiden er lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 med mindre det er -60 effektive grader celsius, så fryser ikke bensin:) er nok kondensfjerner som er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå