Ettertenning Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Hei eg veit at dette er veldig ot, men eg har ei venninnne som har glemt windows passordet sitt, finnes det noen måte og komme inn på windows uten dette? da tenker eg bortsett fra og reinstalere windows. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 I noen tilfeller blir det ikke laget noe Administrator password i Windows Xp Home Edition. Om du har dette kan du jo prøve å trykke F8 ved oppstart (trykk ett par gangeri starten bare). Da kommer du in i oppstartsmenyen te xp, velg deretter å starte i safe mode. Når log in screen vises, trykk administrator og håp at det ikke er satt noe passord. Når du først kommer inn på kontoen, kan du endre passordet på brukerkontoen hennes. Har "hacka" meg inn på ENDEL dataer med den måten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Mener jeg var borti en måte å fjerne/endre passordene via DOS en gang, hvordan man gikk fram husker jeg ikke, men skal se hva jeg finner ut Google er vår venn til det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 da må jeg nok skuffe å si att det er bare en ting som hjelper! å reinstalere. HA ALTID TO PARTISJONER. MINE DOKUMENTER MÅ ALTID LIGGE PÅ D: Skulle windows tryne så har du ikke tapt noe av det du lagret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 da må jeg nok skuffe å si att det er bare en ting som hjelper! å reinstalere.HA ALTID TO PARTISJONER. MINE DOKUMENTER MÅ ALTID LIGGE PÅ D: Skulle windows tryne så har du ikke tapt noe av det du lagret. finnes mange løsninger for å fikse dette. bruk google og søk på "recovery windows password" f.eks (har ikke prøvd løsningene selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 finnes mange løsninger Sånn som å drite i å ha passord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 finnes mange løsninger Sånn som å drite i å ha passord? for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 det beste rådet er å be venninnen din tenke veldig grundig på hva passordet kan være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 ta og skjekk på FreakForum... http://www.freakforum.nu/forum/showthre ... d+recovery Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Fullstendig OT = stengt tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg