Aama_Racing Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 hvordan er det å godkjenne fra 320 til 323, mye pes, evt, hva koster det? å er det mye arbeid å bygge om siden jeg har det gamle tenningsystemet på 320 min? mvh Marius:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Hopp! Har gjort nettopp det du har planer om nå sist sommer. Bytta fra 320 til 323. Ledningsnettet er likt, så det er bare å sette inn ny-motorn jeg kjører med 320-kassa fortsatt, for selvom jeg hadde 323-kassa liggende, mangla jeg mellomakslinga som passer overens med 323-kassa, men det funker fint. Egentlig må du vel ha skiver bak når du går fra 320 til 323, men dette har jeg ikke giddi å fiksa enda, hadde nettopp bilen på godkjenning og den gikk glatt gjennom. Men skjønner deg likevel hvis du absolutt vil få nye motoren i vognkortet kjekt å ha mtp uhell etc etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 DET hadde jeg ikke giddi å lagt en eneste resurs i å godkjenne! Motorene er jo dønn like! Sett alt av deler fra 2,3 bunndelen i 320 bunndelen så er det ingen i denne verden som vil reagere hvis det skulle skje noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 altså stempel, råder og veiv? har hørt den blir stygg kvass da:P Men må evt bytte topp på den bilen da likevel, så da blir det jo egentlig helt likt.. var slitne ventilseter så da tar jeg bare toppen min liksom, men er det samme ledningsnett på motoronic å jetronic da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Ehh,kom 323i m20 med motronic? 323i var vel bare til 85 el no? Hvis ikke det er noe som heter 523i m20 el no da. Hvis du må bytte topp allikevel så er det vel greit. Bytt toppen bare du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 trur neppe du tenger å skift stempler. Du treng råd og veiv. 323i kom ikke med motronic. Men kan no selv klart bygg om til motronic. Har ikke B20/B23 samma topp? Men uansett så syns jeg at b23 og b25 går lik godt når dem er orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 323i kom bare i lj-tronic 83 til 85 hvis æ ikke tar helt feil samme topper.anna veiv og stempel.1mm lenger slag pr.syl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 fiks fiks. kom ut til 86. Jeg har 86model Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 ok, så da er det egentlig bare en smal sak da:D plug`n´play supert, tusen tak for all hjelp:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå