Gå til innhold

320-323


Aama_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

Hopp! Har gjort nettopp det du har planer om nå sist sommer. Bytta fra 320 til 323.

Ledningsnettet er likt, så det er bare å sette inn ny-motorn :P jeg kjører med 320-kassa fortsatt, for selvom jeg hadde 323-kassa liggende, mangla jeg mellomakslinga som passer overens med 323-kassa, men det funker fint.

Egentlig må du vel ha skiver bak når du går fra 320 til 323, men dette har jeg ikke giddi å fiksa enda, hadde nettopp bilen på godkjenning og den gikk glatt gjennom.

Men skjønner deg likevel hvis du absolutt vil få nye motoren i vognkortet :P kjekt å ha mtp uhell etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET hadde jeg ikke giddi å lagt en eneste resurs i å godkjenne!

Motorene er jo dønn like!

Sett alt av deler fra 2,3 bunndelen i 320 bunndelen så er det ingen i denne verden som vil reagere hvis det skulle skje noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså stempel, råder og veiv? har hørt den blir stygg kvass da:P

Men må evt bytte topp på den bilen da likevel, så da blir det jo egentlig helt likt.. var slitne ventilseter så da tar jeg bare toppen min liksom, men er det samme ledningsnett på motoronic å jetronic da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur neppe du tenger å skift stempler.

Du treng råd og veiv.

323i kom ikke med motronic. Men kan no selv klart bygg om til motronic.

Har ikke B20/B23 samma topp?

Men uansett så syns jeg at b23 og b25 går lik godt når dem er orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...