sammigun Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=992568 Bilder kommer forhåpentligvis iløpet av kvelden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Kjøpt ny i Norge, eller er den importert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kjøpt ny i Norge, eller er den importert? Sorry, men det er rettet i annonsen.... Bilen er importert i 2000..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Nye bilder i annonsen!!! Legger inn litt flere her, fordi autoDB ikke greier mer enn 3 av mine bilder... Sikkert jeg som gjør noe galt! Kaldt på Sørlandet om dagene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 Bump, folkens! Prisen kan diskuteres ved seriøse henvendelser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Har faktisk sett på den der.. Berre synd eg er fattig! Kunne godt tenkt meg ein vare bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Jeg tar innbytte i din E34, vettu... Resten finner du i banken...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Hehe... Men så spørst det om banken vil ha ein fattig student Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Du har iallefall PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Ikke for å skrive formye OT her, men hva i alle dager... Innbytte i VW??? Du vet at da nytter det ikke å kjøre til vestlandet for å utføre reperasjon på dine biler lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hehehe.... Nei, det var det da.... For å berolige deg litt, så tror e ikke VW-folket ser etter 540 varebil, for e har ikke mottatt ett eneste forslag om noe som involverer VW..... Men e har fortsatt lyst på Corrado.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Men e har fortsatt lyst på Corrado.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Men e har fortsatt lyst på Corrado.... Jammen Corrado e jo TØFF bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Corrado er råe biler det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg