Arimanni Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Sjekk ut denne linken her! Ganske greie priser for dei som ikkje har rabatter her i Noreg http://www.dekkonline.com/start.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 finfin priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Nei dei har ikkje galne dekk! Eg tenker for min del på desse dekka til min bil: http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 34&dsco=29 EDIT: Nokon som har erfaring med desse dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Her var det mye gode priser, samt godt utvalg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 greit nok det, men hos en forhandler får man dem lagt på inkludert i prisen. I hvert fall hos dem jeg bruker. Jeg har jo ikke den fjerneste anelse om hvordan man får et dekk på en felg. Langt mindre utstyret som trengs for å få gjort det. Så lenge ikke dingsen har en IP-adresse, nei da sliter jeg...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Meget behagelege og fornuftige priser.. Godt utvalg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Eg kjøpte mine sommerdekk der. Bridgestone Potenza. Funka som bare faen, men vær obs på lang ventetid (3 veker+), så eg vil anbefale å bestille i vintersesongen så dei står klare til sommaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 greit nok det, men hos en forhandler får man dem lagt på inkludert i prisen. I hvert fall hos dem jeg bruker. Jeg har jo ikke den fjerneste anelse om hvordan man får et dekk på en felg. Langt mindre utstyret som trengs for å få gjort det. Så lenge ikke dingsen har en IP-adresse, nei da sliter jeg...hehe Koster vel fra ca 300-500 for montering av dekk på felg og balansering hos de fleste dekkutsalg. Så man må ta dette med i prisberegningen før man kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Legge om dekk er ikkje så vanskeleg vist du har utstyret.. Men du kan som ChrZZ seie rekna ca 300 - 500 kr for montering og balansering av dekka dine i tilleg til denne prisen.. Men det blir billigare for dei fleste av oss vist du kjøpe dekk derfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Ja jeg skal ihvertfall kjøpe dekk her neste gang. Må vel ha nye etter denne sesongen som står for tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 et spørsmål, jeg har 215- 45- 17. men da stikker felgen lenger ut enn dekket. kan jeg bytte til 235 eller 245 bak på en e36 med 30mm senk (eller 25mm og 70kg stereo) for å være eksagt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 et spørsmål, jeg har 215- 45- 17. men da stikker felgen lenger ut enn dekket. kan jeg bytte til 235 eller 245 bak på en e36 med 30mm senk (eller 25mm og 70kg stereo) for å være eksagt?? Det vil jeg tro går fint. hvis det er problem så kan du valse skjermene ørlite grann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 men spørsmålet er om dekkene passer på felgen.... skjønner du nå.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 'her ser du det såhvitt... men skal ha de breie dekkene bak da, men man ser at dekkene er litt små for felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Dekkene passer på felgen det er jeg rimelig sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå