Hakon Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 jau.. hvor går man for å få tak i et billigt bilbatteri .. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Biltema seff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 høggern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Torshov Bilrekvisita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 kan noen tenke seg hva det koster ? noen som vet hva slags batteri man skal ha i en 735 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Det er jo bare å gå inn på nettsidene til noen av bilrekvisitabutikkene det.... Du må vel ha et batteri på rundt 85-90Ah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Standar kom dei der med 12/150 (85).. Altså 85Ah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Biltema sine er faktisk veldig god, har hatt det i båten og nå i to av mine biler. Går du på hugger kan du risikere å få et bateri som varer til sommeren. Biltema har lister over hvilke batterier som passer, men har du batteriet uner baksetet vær obs på høyden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 nei batteriet i E32 ligger under baksetet, så det er ikke noe problem... så var det bare å finne en Butikk i Oslo da.. Takk for all hjelp forresten. Fint å se at forumet fungerer til slike enkle saker.. det varmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 nei batteriet i E32 ligger under baksetet, så det er ikke noe problem... hehe, det er jo det jeg sier. ligger batteriet under baksetet vær obs på at høyden på nytt batteri er samme eller lavere som gammelt batteri. Batteriet jeg kjøpte på biltema var for høyt så panser kortsluttet det, men jeg skal ha det baki uansett så det gjør intet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 bare jeg som leste litt feil der.. skal huske på høyden, men jeg lurer på om det er nok av plass uansett... skal ta en titt efterpå.. er det pes å bytte batteri ? syns jeg så flere ledninger en bare rød og svart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 klarer man skifte vinterhjul bør man klare batteriet også for å si det sånn. Noen bmwer har litt kronglete batterifester, som er vanskelige å finne. spesielt i mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Da skal jeg nok klare å fikse det. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 http://www.auto-supply.no/ Finner det meste her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 høggern Bilbatteri kan kanskje vere like greit å kjøpe nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå