steffen_sandnes Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Som topic sier, er det noen som driver eget firma her inne? i så fall hva driver dere med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Tørnby Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 LindeBoards UB. Import av skateboard. Driver du Steffen egen bissnis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Trond Kristiansen Consult. Driver litt med konsulenttjenester innen IT, men også utleie av PA-anlegg, og trubadurvirksomhet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 jepp driver egen bissniss Engman Invest heter selskapet, konsulenttjenester. Hvilke regnskapsprogram bruker dere? bruker selv Mamut Enterprise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Her var det mest bissniss nisser! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Her var det mest bissniss nisser! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.S E39 Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Her var det mest bissniss nisser! Hehe og hva så, noen må da drive med det også Og jeg driver med logistikk innen transport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Eiendomsfirma.... men er i gang med å starte et nytt firma nå snart faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Jeg holder nå på å bygge opp min egen business innen digital fotobehandling. Gjør dette gjennom et amerikansk selskap som nå skal etablerer seg i Europa i et utrolig spennende marked. Blir som et franchise-oppsett, men alt går over internett, derav veldig lave startkostnader. (koster bare tid) Vi trenger flere folk til å hjelpe med lanseringen, så de som er interessert må bare si ifra! Kan lese mer i linken på signaturen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Driver eige firma med 16 tilsette. Jobbar innan data/telekom, multimedia, kontormaskiner og interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 malermester håkonsen her. "svartmaleren" er mitt firma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carslberg Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Driver import selskap, import av diverse elekroniske duppedingser fra Asia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Gjelder det at Fatter driver eget eller? Som jeg tar over om 10-20 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 Driver eige firma med 16 tilsette. Jobbar innan data/telekom, multimedia, kontormaskiner og interiør. data/telekom sier du? utdyp telekom biten, jobber med det sjøl? har forresten også planer om å ansette en snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Jeg driver og utdanner meg, skal ta diverse MS og Cisco-sertifikasjoner. Samtidig med studiene kan man opprette enmannsforetak og drive med litt konsulentvirksomhet i regi av skolen. Lurer på å delta på det prosjektet. Da får jeg jo på en måte eget firma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå