Bmwfanatic Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 m20b20 sånn farge er det på interiøret Innsuget med fuelrail og dyser Hadde mye mer, men det er solgt, dette er det som er igjen 95223483 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Åssen modell er Delebilen? og hvilket interiør står i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 Den er vel en 86.. tror jeg.. Om du ser bildet jeg har av stolen.. sånn er det.. hel-grått.. eller, skal man si.. grå/svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Du har ikke ett bedre bilde av det rattet? Er det tykkere å holde i en det som står originalt i min facelift e30? På bildet ser det "litt" matt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 sånn, der har jeg lagt inn nytt bilde, trykk refresh Det er litt slitt øverst, men med litt behandling, så blir det nok meget bra.. har hatt på det litt, så det trekte seg inn, og det ble mye bedre.. Om det er grøvre enn originalt vil jeg da tro, er skinn dette, og er vel ikke originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balder Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Hva er bilens reg.nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Hva er bilens reg.nr? Må spørre av ren nysgjerrighet hvorfor du lurer på det? Tror du den er stært? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 mulig å ta seg en tur å se på delebilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Har levert serienummeret på bilen jeg, så den er hogd, gammelt reg nr vil jeg da ikke ut med.. Men den er ikke stjelt, nei.. Var sikkert ikke det du mistenkte heller.. Tror det kommer noen å henter felgene i dag, resten er til salgs.. dører er jo bra på bilen.. Bare å komme å se nohr, ikke att det er så mye å se men, den står da her Noe spes du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 noe intriør stæsj=) åssen er dashbordet på den..samme som alle E28 men digre sprekker eller den hel? er mest intressert i ett helt dashbord og muligens trekk til dørerne hvis det er helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Dørtrekkene er strøkne alle sammen, meget bra.. Dashbordet måtte jeg ut for å sjekke, men det var helt strøkent, ikke en sprekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 mye skal du ha for dashbordet og alle fire trekkene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 nesj, 500kr ? må da være billig det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 har du det viskosedekselet som sitter over vifta til varme apparatet??? trenger desperat dette dekselet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 sånn, der har jeg lagt inn nytt bilde, trykk refresh Det er litt slitt øverst, men med litt behandling, så blir det nok meget bra.. har hatt på det litt, så det trekte seg inn, og det ble mye bedre.. Om det er grøvre enn originalt vil jeg da tro, er skinn dette, og er vel ikke originalt? Er nok ikke mye skinn det jeg har nå nei Er det slik at dette er "plug and play" på E30'n?? Mye kunne du tenke deg for det rattet da? Du gidder ikke en dag du har det slumt, å gå ut å måle hvor stor diameteren er? Fra ytterkant til ytterkant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå