Gå til innhold

m20b20 topp og innsug samt stoler


Bmwfanatic
 Share

Anbefalte innlegg

sånn, der har jeg lagt inn nytt bilde, trykk refresh :)

Det er litt slitt øverst, men med litt behandling, så blir det nok meget bra.. har hatt på det litt, så det trekte seg inn, og det ble mye bedre..

Om det er grøvre enn originalt vil jeg da tro, er skinn dette, og er vel ikke originalt?

Er nok ikke mye skinn det jeg har nå nei ;) Er det slik at dette er "plug and play" på E30'n?? Mye kunne du tenke deg for det rattet da?

Du gidder ikke en dag du har det slumt, å gå ut å måle hvor stor diameteren er? Fra ytterkant til ytterkant...

Rattet er 380mm, dette er jo ikke noe typisk "sports"ratt, om du skjønner.. hehe..

Men det er mye penere enn originalt spør du meg.. Det skal være plug and play etter alt jeg vet.. 99% sikkert.. Selges for.. BUD.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn, der har jeg lagt inn nytt bilde, trykk refresh :)

Det er litt slitt øverst, men med litt behandling, så blir det nok meget bra.. har hatt på det litt, så det trekte seg inn, og det ble mye bedre..

Om det er grøvre enn originalt vil jeg da tro, er skinn dette, og er vel ikke originalt?

Er nok ikke mye skinn det jeg har nå nei ;) Er det slik at dette er "plug and play" på E30'n?? Mye kunne du tenke deg for det rattet da?

Du gidder ikke en dag du har det slumt, å gå ut å måle hvor stor diameteren er? Fra ytterkant til ytterkant...

Rattet er 380mm, dette er jo ikke noe typisk "sports"ratt, om du skjønner.. hehe..

Men det er mye penere enn originalt spør du meg.. Det skal være plug and play etter alt jeg vet.. 99% sikkert.. Selges for.. BUD.. :)

Høres bra ut, Men:

Snakket nettopp med en som hadde hatt e28 (som nå har e30) og han sa at feks adaptern til momorattet hans ikke passet overens, kan jo tyde på at det ikke passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ett skille på e28, og jeg har sett på momo sin oversikt.. Adapteren jeg har på min 86 modell, er den samme som til all E30.. Den jeg har, satt også på E30 før..

Modellene som var før 86 E28, dem har ett annet rattnav, som ikke passer overens..

Ble du klokere?

Så skal nesten med sikkerhet si att dette passer.. For jeg vet att bilen min har den nye typen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du det viskosedekselet som sitter over vifta til varme apparatet??? trenger desperat dette dekselet

Jeg har det sikkert, men skjønte ikke heeeelt hva du mente..

Forklar bare litt til, så skal jeg ordne det ;)

det dekselet som skal sitte over varme apparatet for og få dytta luften ned i rørene og ikke bare rundt i vifte huset!!

tror det plæier og være svart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...