Schnellfahren Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Moteren min jager, og på EU-kontrollen hadde jeg opp til 6 ganger for hoye CO2 verdier... Har kalkulert det fram til at det er enten hjernen, LMM eller lamda'n... Tenkte jeg skulle ta en diagnosetest før jeg evt begynner å bytte dyre deler i hytt og gevær... Noen som vet prisene på noe av dette? Og hva BMW tar for en diagnosesjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Bruk eit program som heite Autodata.. Eg lasta det ned fra thex.net. Og det funker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Du kan komme innom hos meg på dagen i morgen, så kan jeg ta en sjekk. Tronrud i Drammen tar 750 kr har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvor holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvor holder du til da? Rett ved Ryenrundkjøringa. Du vet hvor den er hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Si fra hvis du har tenkt deg innom da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvor lenge har du oppe i morra da? Har du en evt. Adresse så jeg kan sjekke ut beliggenhet? Og prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Jeg skal kjøre noe søppel frem til 12 i morra, så mellom 12 og 16 er det vel greit. 150 penger er vel greit? Da leser jeg av kodene for deg, nuller de, også tar vi en kjøretur. Deretter leser vi av nye feilkoder som har oppstått for å se hvilke som kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stormbringer Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Har en '89 318i som også jager, kunne du tenkt deg å lese av kodene for meg også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Jeg skal kjøre noe søppel frem til 12 i morra, så mellom 12 og 16 er det vel greit.150 penger er vel greit? Da leser jeg av kodene for deg, nuller de, også tar vi en kjøretur. Deretter leser vi av nye feilkoder som har oppstått for å se hvilke som kommer tilbake. Kan du lese av feilkoder i M20 motor også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Ja, jeg kan lese av alt fra 1988 og oppover (motronic og bedre). E34 og E30 med M40 motor går bra. Kan ta avlesning i kveld hvis dere har tid. Send PM eller svar her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå