Gå til innhold

Spylervesketanken fort tom - Lekkasje?


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er det jo skikkelig dritt vær, slaps osv og frontruta blir fort møkkete, så spylerveske blir brukt hyppig, men den blir altså tom på 2-3 dager nå.... Er det lekkasje, eller kommer det veldig mye ut hver gang den brukes?? Den spyler også lyktene foran. Jeg ser ikke noe spylerveske på bakken der jeg har stått hvertfall....men kanskje lekkasje når den er i bruk??..eller så har vel den bare et enormt forbruk??.hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at hvis jeg går helt tom for spylerveske, eller vinduspylerne har frysi og jeg holder knappen lenge inne (3-4 minutter) for å få fram spylerveske... så spruter det mye ut ved selve tanken, helt kliss vått ved lykta og toppen av panseret (den lyd-demperfolien der). Skal det være sånn eller er det lekkasje? Det kommer altså ingenting ut av vinduspylerne/lyktespylerne(frysi) og det renner ut ved spylertanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg brukar vindusspylar effekten på min, er det jo net som ein høgtrykkspylar som kjem på frontruta mi! Så den også blir ganske fort tømt :-(

Men du kan jo berre kjøyre trykk på den eller noko liknande og sjå om det leker... Vist ikkje du finner noko der, kan du gå over slanger o.l.. Ikkje noko anna å gjere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at hvis jeg går helt tom for spylerveske, eller vinduspylerne har frysi og jeg holder knappen lenge inne (3-4 minutter) for å få fram spylerveske... så spruter det mye ut ved selve tanken, helt kliss vått ved lykta og toppen av panseret (den lyd-demperfolien der). Skal det være sånn eller er det lekkasje? Det kommer altså ingenting ut av vinduspylerne/lyktespylerne(frysi) og det renner ut ved spylertanken...

Viss det er komme is i dysene e.l. er det bedre å tine dette opp f.eks med varmt vatn...når du så har fått det tint spyler du og dermed ligg spylarvæska att i dysene...dermed skal det bli KALDT før det frys til att...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...