ArildJr Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Vet ikke om dette er rette plassen å poste, men prøver. Jeg har en bmw 320 e36 på gang. Sedan sådan som jeg får lakk på gratis og som jeg vil, Noen som har noen gode forslag til hvordan jeg skal lakke den? Har tenkt litt på todelt. Forskjellig oppe og nede kanskje. Er ikke helt sikker.. Evt noen rå farger jeg bør vurdere om jeg skal gå for ensfarga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 hmmm.. todelt er kult det, men keg har enda ikke sett noen som har fått det til å se pent ut på framskjermen! (dette hvis den lakkeres fra falsen og ned) har ikke sett noen som har lakkert fangere og sider under lista i annen farge enn resten heller faktisk! men stikk innom en bilakkerer, og be om å få se på fargeprøver! da finner du garantert en du liker! spør du her inne får du så mange forskjellige svar at du ikke blir klok på det! noen liker røde biler, mens andre hater det osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvilke farger liker du da? mørke/lyse , skal den skille seg ut litt eller mye? M3cabriolet: noen liker røde biler *skyldig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Azurblå med blanding av bittelitt lilla og sølv perlemor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Candy apple saphire blå..det er ei veldig fin farge, noe av det fineste jeg har sett..Så den på en e46 i siste bmw tuning bladet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 hvilke farger jeg liker? er neimen ikke sikker jeg...er mye kult... lurer litt på sølv metallic oppe og svart nede, men er usikker.. vil ikke ha noe sjokk rosa lixom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 calypsorot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Enig! calypsorød er den desidert fineste bmw farga. Nå har jeg selv sienarød farge på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Denne fargen er litt søt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 calypsorot er vel nok bimmere av denne fargen...?? En ordentlig blå farga eller litt spesiell sølv tror jeg hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Denne fargen er litt søt... "søt" farge?? hehe neida fra spøk til revolver Hva med fargen til et av prosjektene her på siden da. sort i bunn med et tynt lag rødt tilslutt. skaper nydelige effekter i høylysene samt at den ser sort og kul ut ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Calypsorot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Dette syntes jeg bare er helt RÅTT: http://www.hartge.de/slideshows/H50V10/ ... 02_big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Calypsorot Den så nesten litt falma ut synes jeg... Dette er min Calypsorøde E39: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 ORANGE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå