Plutooo Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Bilen min har stått stille i 3 md nå. Skulle ut med den i dag, og oppdager at venstre bakjul sitter fast. Hva har skjedd? Hvordan løser jeg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 brekket ditt har vel fryst fast da... se om du får timt de opp på et vis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Har stått i garasjen, og er varmt der. Så det er ikke brkket. Sto ikke på heller. Annet det kan være? Sitter dønn fast. Bare står og spinner på bettongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 bremsene har hengt seg opp. rygg, fram, rygg, fram så løsner dei visst ikkje, ta av hjulet sjå om du kan sjå noke gali, visst ikkje ring mekaniker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Har kjørt fremm og tilbake men sitter dønn fast. Er en liten donkelyd i ved hjulet når jeg skuer den for hand. Står handbrekk viren på den siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvordan løser jeg bremseklossene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvordan løser jeg bremseklossene? skal vere noken umbraco skruer der med klossende, bare å skru ut og dra av. pass på at du bremsevarsleren visst det er det da. vanskelig å forklare, men er ganske greitt, bare å prøve seg fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Takker takker Skal ned og prøve nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 visst du skal skifte klosser, så pass på å pusse vekk alt rust og drit på ytterkanten på bremseskivene. ellers kan du få bremseheng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Har hatt noko av det samme problemet eit par gonger eg har vaska bilen og parkert den inne i varmen for å tørke opp, i ca. eit døgn.... Nokon som anar kva feilen kan vere? Edit: Har fått bilen "laus" etter å ha prøvd å rygge litt, 1.gir litt, rygge litt osv....ikkje merka noko til det seinare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hmm. Har ikke bits som passer. Noen som vet om det er 7mm 6 kant bits som skal passe? Såg at det var bremseskiva som satt fast. Ja det siste jeg gjorde før jeg satte den i garasjen var og vaske den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 hugser ikkje, men ikkje rund skruene nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Har hatt noko av det samme problemet eit par gonger eg har vaska bilen og parkert den inne i varmen for å tørke opp, i ca. eit døgn....Nokon som anar kva feilen kan vere? Edit: Har fått bilen "laus" etter å ha prøvd å rygge litt, 1.gir litt, rygge litt osv....ikkje merka noko til det seinare... skjer det ikke med alle? alltid trodd det var rust jeg (hurtig rust). har bare gitt gass og kommet løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Det der e helt normalt når bilen har stått stille en stund og utsatt for fuktighet. Det du kan gjøre er å ta en hammer og et bank på felgen forsiktig. Det er lettere hvis du har stål felger. Hvis du har alu felger så bruker du trebord imellom felgen og hammeren. Løs av håndbrekket først selvfølgelig , men sett bilen i første gir (motoren må være slått av). Ta en stein og sett foran hjula hvis du er i en ned over bakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Har hatt noko av det samme problemet eit par gonger eg har vaska bilen og parkert den inne i varmen for å tørke opp, i ca. eit døgn....Nokon som anar kva feilen kan vere? Edit: Har fått bilen "laus" etter å ha prøvd å rygge litt, 1.gir litt, rygge litt osv....ikkje merka noko til det seinare... skjer det ikke med alle? alltid trodd det var rust jeg (hurtig rust). har bare gitt gass og kommet løs Ok, flott at det ikkje var verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå