andersen Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Det kommer en skranglelyd fra rattet når jeg slår i rattet, eller kjører på vei med snø og masse små humpler. Skrangler akkurat som nøkler gjør ca. Noen som har opplevd det samme eller har noen forslag for å fikse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 er det ikkje noke nav greier der da som kan være fintio? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 hm, mye mulig. jeg har ikke greie på sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2006 ingen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Jeg har en slags 'gni' lyd når jeg svinger når det er minusgrader ute. men det kommer av at den platen som ligger der er tør og må smøres. har ikke giddet ennå Men denne lyden er ikke i nærheten av det du hører fra din. sikkert noe som ligger løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå