BMW_POWER Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 morn alle sammen! noen som vet hvor lett regulatoren skal gli for og stenge og åpne.. sto i DIY'en at det var bare og vri litt på den, jeg føler jeg må vri veldig kraftig for at den skal lukke, er det normalt eller skal den nesten gli av seg selv? renset den så god jeg kunne, mulig jeg må prøve og rense den i diesel også kanskje..(bare gå over med masse startgass tilslutt somm det ble anbefalt how to'en) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Er ikke sikker selv men etter at jeg rensa den så glei den ganske lett når jeg tok fingeren min inni der og dro den rundt.. Hvis du må ta i, så er det et litt dårlig tegn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 den skal kunne åpne og lukke bare ved å holde den i hånden og vri litt frem og tilbake... Gjør den ikke det er det bare å spraye masse startgass inni den, og rikke på den. La dritten i den renne ut og få mekanismen til å gli fint igjen. Skal som sagt kunne lukke og åpne den bare ved å vri på hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Det jeg har skrevet er sikkert ikke noe fasitsvar, men det var det fikk oppgitt da jeg sjekka litt rundt. Skulle bare holde den i hånda og vri raskt rundt så skulle den følge med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Den skal være lett å vri kunne åpne og lukke spjeldet. Enkelt og greit. Personlig så bruker jeg ikke startgass for å vaske rent, men det er nå så. Syns det er litt sløsing med et godt feilsøkingsverktøy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Det jeg har skrevet er sikkert ikke noe fasitsvar, men det var det fikk oppgitt da jeg sjekka litt rundt. Skulle bare holde den i hånda og vri raskt rundt så skulle den følge med.. Så når du "ruller" regulatoren i hånda så skal spjeldet inni der følge med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå