derrick Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Døråpnaren virker ikkje på bakluka. Det er vel el. åpning på disse? Noen tips på ka so e galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Sjekk om du har strøm i bakluka, har vært et kontaktproblem i overgang bil-bakluke på de Touringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Mest sannsynlig brudd på ledninger til bakluken. Har byttet disse på min E34 touring. Tidliger eigar hadde satt på kabelsko her men vil ikke virke lenge. Send en priv. meld. el. ring så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg 90078330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 fikk skifta høyre kabelsettet i bakluka igår så nå virker kjøre,rygge,tåke og skiltlys igjen.tilogmed ruta går å åpne. ledningene var visst skjøta på noen ganger før og ikke mulig å redde. tenkte det var alvor når pærene smelta en etter en 1300 for ledningene,tilsammen 3140kr. grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 1300 for ledningene,tilsammen 3140kr. grei pris? Hmmm... Synd du ikke bor på vestlandet og er "kunde" av meg... Men det er vel det som er prisen på et verksted.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Hmmm... Synd du ikke bor på vestlandet og er "kunde" av meg... Men det er vel det som er prisen på et verksted.... skrur du bil billig er ikke vestlandet langt borte... har mer småfix i vente aner ikke hva sånne ledninger koster,men de brukte 2 timer a`620kr og prøvekjørte bilen for å finne feil på automaten(er visst helt fin). tør ikke tenke på hva stenshagen hadde tatt for samme jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hei.. Jeg har samme problem med min bakluke? Hvor ligger disse ledningene? Det er i vertfall strøm til viskermotoren bak, men den kanskje på en egen leding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Hei. Før du fikk det problemet, kom det feilmeldinger på kjørekomputeren. Hos meg virker alt som det skal utvendig, men jeg får feilmeldinger om at jeg har kein bremslicht, og rucklicht. Det rare er at om jeg kjører med lysene skrudd av får jeg ikke disse meldingene. Men når jeg skrur på lysene kommer feilmeldingen(e) så snart jeg bremser eller bruker blinklysene. Noen som vet hvor feilen ligger. Har hørt alt fra slitte loddinger i LKM modulen og slitte kabler ibøyen hvor de går over i bakluken. Takker for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå