jcvold Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 da var tiden inne til å si forvel til min kjære e36 320i sedan... den fikk ny eier i bergen i dag.. var en fantastisk bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Kjipt å kvitte seg med en god bil, men du har kjøpt deg noe gromt nå syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Må være tøft å sei farvel til ein så lekker bil... Men gratulerer med salget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Pen bil, men har du kjøpt deg E36 M3 så er det jo ikke bare sorgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Får seie grattis med salget, og grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 har du bilder av m3? mod? pris? (kansje frekkt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 å kvitta seg me ein gobil e alltid lika surt,men trur du gløyme da fort når du kjem i gang med m3`en ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Tja, er vel alltids kjipt å selge noe man har kjært! Men med den nye kjelken du har anskaffet deg, så er vel sorgen borte om noen uker tipper jeg! Er det M3'en du har avbildet? Eller er det bare en "fake"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Hva blir det nå??? nedtur eller opptur?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Alltid litt kjipt og se go bilen forsvinne, men det går som regel fort over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe,har ikke kjøpt ny bil enda,men vurderer en e36 m3 3.0. men jeg fikk bra pris for den "gamle" 90.000,- ,ikke verst for en 94`, men den var velholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 jævla pen bil du hadde! legg ut bilder av m3'n å kansje? litt artig får den som kjøper bil at han kjøper en bil det er "skjel" i å da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 har du funne noen du er interessert i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Fikk ny eier i bergen?? Kult, jævla fin den bilen din... Vet du hvor i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 ja,i ytre arna. jeg lurer litt på en e46 323 cupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå