TronniE46 Skrevet Januar 28, 2006 Skrevet Januar 28, 2006 Jeg lurer bare rett og slett på om orginal BMW alarm går av hvis noen prøver å jekke opp bilen, for eksempel for å bøffe felgene dine..
Jan e34 Skrevet Januar 28, 2006 Skrevet Januar 28, 2006 Jepp. Jekket opp bilen selv en gang mens den var låst, og da gikk alarmen.
ABCDEF Skrevet Januar 28, 2006 Skrevet Januar 28, 2006 Noen som vet hva en slik alarm koster til en E46?
TronniE46 Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Skrevet Januar 28, 2006 Genialt!! Da kan man jo smelle på de feiteste felgene og være safe. Slipper å sette ut overvåkningskamera ute og bevegelses sensorer.
Jan e34 Skrevet Januar 28, 2006 Skrevet Januar 28, 2006 Hvis de ikke er så smarte at de jekker opp bilen i begge ender samtidig
TronniE46 Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Skrevet Januar 28, 2006 Må vel jekke ganske jevnt opp da tenker jeg
Peoplez Skrevet Januar 28, 2006 Skrevet Januar 28, 2006 Må vel jekke ganske jevnt opp da tenker jeg jepp, men det går fint. men anbefales sterkt med noen støttebukker på sidene ellers blir det plutselig KAbAnG!! øhhh, ops? veit om en mekaniker som heiste om en bil på en 2punkts løftebukk, da bilen var komt i lufta.. gjekk han for å hente verktøy... og BANG!!! der datt heile bilen med fronten i golvet.. helt ny audi a8 hehe
krt_ Skrevet Januar 28, 2006 Skrevet Januar 28, 2006 Gjelder dette også for oss som har DEFA alarmpakke?
TBG.E30 Skrevet Januar 28, 2006 Skrevet Januar 28, 2006 Med to garasjejekker - ja Må ha 3 eller 4 jekker for å få til det. Bilen vil jo tippe til en av sidene viss du kun løfter i senter forran og bak.
TBG.E30 Skrevet Januar 28, 2006 Skrevet Januar 28, 2006 Gjelder dette også for oss som har DEFA alarmpakke? Jeg tror det. Defa har jo en tendens til å gå viss det blåser kraftig så bilen "står å jobber" på demperne. Men det kan sikkert variere litt fra modell til modell på alle alarmer, ikke bare etter alarm leverandørene.
TronniE46 Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Skrevet Januar 29, 2006 Med to garasjejekker - ja Må ha 3 eller 4 jekker for å få til det. Bilen vil jo tippe til en av sidene viss du kun løfter i senter forran og bak. Hadde likt å se den oprasjonen, He he. Gutta står og støtter desperat på sidene...
ovex Skrevet Januar 29, 2006 Skrevet Januar 29, 2006 Hvis de ikke er så smarte at de jekker opp bilen i begge ender samtidig det er og bevegelsessensor som fort vert ivrig når ein bur på vestlandet med litt ferjer Skal ikkje mykje til av sjø (og då sikkert jekking) før det vert lyd..... har lært dette den "harde" vegen. (bør deaktivere denne funksjonen når ein låser bilen på fjerjer ol)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå