Gå til innhold

Noen har kjørt på bilen min når jeg var på jobb i går#¤%&amp

SeT
 Share

Anbefalte innlegg

Helvete heller, blir så forbanna.. Noen som har kjørt/rygga rett inn i fronten min når jeg var på jobb i går, og jeg så det ikke før i dag tidlig(mørkt når jeg slutta på jobb i går). Han/hun har truffet helt på kanten på frontfangeren, der den er festa til karosseriet... er så jæla møkkings lei de folka som bare stikker av(samme skjedde med gamlebilen min)

Sånn som det ser ut så må jeg skifte frontfanger, for det er vel ikke mulig å få fiksa en fanger i plast(org mtech2 fanger)? ååååååå blir så forbanna

(ser forresten at det er en rød bil som har kjørt inn i meg)

Bilde kommer senere i dag når jeg er ferdig på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikkje vera lett! Forbanna irriterende med folk som kjøyrer på fylla!

viss det er fylle køyring du meiner så er det vel ingen som veit noko om det,og antageleg så hadde det sikkert ikkje våre noko igjen av fronten da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete heller, blir så forbanna.. Noen som har kjørt/rygga rett inn i fronten min når jeg var på jobb i går, og jeg så det ikke før i dag tidlig(mørkt når jeg slutta på jobb i går). Han/hun har truffet helt på kanten på frontfangeren, der den er festa til karosseriet... er så jæla møkkings lei de folka som bare stikker av(samme skjedde med gamlebilen min)

Sånn som det ser ut så må jeg skifte frontfanger, for det er vel ikke mulig å få fiksa en fanger i plast(org mtech2 fanger)? ååååååå blir så forbanna

(ser forresten at det er en rød bil som har kjørt inn i meg)

Bilde kommer senere i dag når jeg er ferdig på jobb

Det går fint å plaste opp igjen fangeren, bare å funne ut hvilken plast den er laget av. Så får du tak i rett type plast, og setter igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgeleg litt fristande å berre stikke av dersom ingen såg deg etter du har rygga i ein bil, men det er så ufattelig dumt. Når du har lappen osv, så er det slike ting du må rekne med skjer. Du har ansvaret for å sjå rundt deg når du rygge osv, og skulle uhellet være ute, så vær no ærlig å legg igjen ein lapp eller noko sånt. Er så ufattelig surt for den det skjer med, og ein vakker dag kan det samme skje med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...