h-rav Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 noen som kan hjelpe meg? tempmåleren går bare opp til ca 50grader, men det blir god varme inni bilen. (glovarmt) er det noen måte å finne ut om det er giveren som er gåen, eller om det er noe annet feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Kan det vere termostaten? ???? Som ikkje opner seg når kjølevatnet blir varmt, og dermed ikkje kjøler av kjølevannet? Don't kill me if im wrong... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h-rav Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 muligens. trodde tempmåleren viste høyere varme om den ikke åpnet, men hva vet jeg. står karnsje måleren på andre siden av termostaten? noen måter å finne ut om termostaten er gåen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Du kan ta ut termostaten og koke den og sjå om den opner seg, da er den iorden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h-rav Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 ok, det var jo en genialt enkel løsning da. skal prøve når det blir lyst ute, og jeg har kjøpt litt kjølerveske. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Berre hyggeleg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå