jcvold Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 hvor mye koster det i deler om man skal ha fillstendig M3 styling til en e46 sedan? uten lakkering? Front,Hekk,sjørter,og den lille list-vinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Tipper du får det for ca. 7000,- hos: http://www.stylabilen.se/ Jeg kjøpte M-tec av dem til min e60. Detvar helt komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 med rieger m3 style ble det ca 12000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Kulere å kjøpe en ekte M3 enn en E46 med styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 med rieger m3 style ble det ca 12000,- Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Rieger Er Rieger dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 ja hvertfall i forhold til org. M-tech II pakke til e46... Passform vil aldri være i nærheten, og jeg personlig synes M-Tech II er finere! Får du tak i det fra utlandet, skal ikke det være langt fra rieger i pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Kjøp heller M-pakken, penere synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Er Rieger dårlig? Jeg kan ikke uttale meg om kvalitet, men Rieger (spesielt standard Rieger M3-styling) flyter utrolig dårlig sammen med resten av bilen. Fronten ser ut som den tjukke storebroren til den originale e46 M3-fangeren og hekken med gitter ser bare utrolig harry ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 hva koster m pakke til en e46 cupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Har ikkje erfaring med Rieger.. men når eg var innom ein verkstad som eg bruker så spurde eg på priser på diverse styling.. då fekk eg beskjed om at eg burde kjøpe orginal Bmw, kosta litt meir å kjøpe, men blei visst mykje billigare når alt var montert..mindre arbeid å slapp å tilpasse.. dette gjaldt visst rieger og.. + at orginal m-tech er finast..ein clean bmw er dte beste som er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå