mAZE Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Ja som tråden sier, så hadde jeg da vært så lur og tatt ut batteriet fra gamle bilen min til vinters. Var ikke bare bare og få åpnet igjen de dørene der uten noe strøm gitt.. Men her er da svaret: På passasjersiden kan du låse opp døra. Du vrir til du ser låsen beveger seg, da slipper du og vrir fort en gang til.. Og vips så er døra oppe. Tenkte dette kanskje kunne være nyttig å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Takk takk skal du ha... Alltid kjekt med sånne småting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 lot bilen stå et par dager med kupelyset på tidligere i vinter,men det var da bare å sette nøkkelen i låsen og åpne? tok ut batteriet for lading,låste med nøkkel som i gamledager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Åpne på vanlig måte gikk ihvertfall ikke. Fikk ikke vridd om nøkkelen på førersiden.. Og på passasjersia funker egentlig bare sentrallåsen, men den vri fort greia gjorde så det går ann å åpne døra der. Dette gjelder jo såklart bare e34 med sentrallås, men regner med alle har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 OK... Skal jeg gi dere et enda bedre tips? Sett nøkkel i førerdør (på strømtom E34), ta tak i håndtak (døråpner) og hold håndtaket i "åpne" posisjon. Vri så om nøkkel, og VIPS !! Pedi har åpnet bilen for deg... Enkelt og greit ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 jada har sentrallås,men var ikke noe spes med låsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 Ingen av disse tingene funket hos meg på førerdøra.. Prøvde såklart dette først, før jeg fant ut det på andre siden.. Så Pedi, du hjalp ikke meg. Da er det tydeligvis forskjell fra e34 til e34.. Rart egentlig.. Ringte til Falcken og det var der jeg fikk tips om slik jeg forklarte det. De andre tingene som blir nevnt her gikk heller ikke på bilen til han som satt på sentralbordet. Han hadde også en e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Dette finner jeg svært merkelig. Har nå låst opp en rimelig god del E34-dører etterhver (jeg, og andre som har ringt etter hjelp....) - og det har vært det samme på ALLE faktisk... Men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Å holde ut håndtaket og vri nøkkelen lenger enn normalt fungerer på alle BMW modeller. Problemet er at denne "mekanismen" aldri blir brukt, og blir treg med årene. Jeg måtte tre en skrutrekker gjennom hullet i nøkkelen for å klare å vri den langt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 Mulig den funker, men da ikke på min. Og da var den andre løsningen veldig kjekk.. Prøv det på deres biler og sjekk om det er likt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 kjøpte meg e34 for noen uker siden.. å har lurt på hva jeg skulle gjøre dersom noe skulle skje me sentrallåsen. så for meg å bli stående mitt i byen og ikke komme meg inn i bilen. eller enda værre, midt i skogen på hyttetur en iskald vintersnatt *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå