h-rav Skrevet Januar 29, 2006 Skrevet Januar 29, 2006 Selger nå mine "leker" pga stdig mindre fritid. bilen er en sintech ax5 buggybil i 1/8 skala me "21"motor alt nødvendig utstyr følger med. lite brukt. kjøpt ny sommeren -05 selges ca 1500,- psp er nesten ubrukt og det følger med ett bilspill (ridge racer) det følger også med en såkalt starterpack med billader, usb kabel, og ekstra etui. selges ca 1500,-
SeT Skrevet Januar 29, 2006 Skrevet Januar 29, 2006 Er interessert i den buggyen! Er gløder osv med? Force 3,5cc motorn som sitter i?
h-rav Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Skrevet Januar 29, 2006 ja, alt er med. også 12 oppladbare batterier for fjernstyring og mottaker, lader,mm... force 3,5cc ja, med snorstart.
SeT Skrevet Januar 29, 2006 Skrevet Januar 29, 2006 Dette virka fett!Hva er toppfarten på den? Edit: fant ut av den Hvor holder du til?
h-rav Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Skrevet Januar 29, 2006 vanskelig å si, men de på butikken påsto ca 80km/h da jeg kjøpte den. men jeg garanterer ikke dette. går vertfall ganske bra. morro leketøy. spinner bra på alle hjul på grusdekke. holder til i trondheim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå