Ballder Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Sort http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=3963 Noen som trenger skinn i det hele tatt?? Ser ut som jeg må ordne plass til dette, så får jeg bytte ut i min egen når jeg gidder. 90776428 Larvik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 legg ut bilde av midtarmlena da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Det er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 er forsetene solgt også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Nei. Men vil vente litt med og dele opp setene. Får ikke solgt bare baksete vil jeg tro. Trist og måtte kaste det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Skjønner.. Men gi meg en lyd med en gang du er villig til å selge bare setene for jeg har m seter bak fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 Skal jeg gjøre. Kjøp både foran og bak, og selg baksetet selv da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 Ingen bud engang?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 4000,- for forsetene inkl frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 Kommer du og henter dem så får du dem for 45oo- Gidder ærlig talt ikke og stresse med og sende seter avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 Grunnet noe useriøs sommling fra han jeg kjøpte dette av selv, så har jeg ikke motatt alt ennå. Jeg vet det er en som vil ha alt, men usikker på om det var her "du" så dette. Har i såfall nummeret ditt og kommer tilbake til deg når alt er i hende. Anyway. Beklager at ting tar tid, og takk til Useriøs selger i Porsgrunn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 er det nye typen bagasjeluke? med bremselys i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 er det nye typen bagasjeluke? med bremselys i? Er cablokket du tenker på vil jeg tro.. Er hatthylla på cab'n det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 Fram i forum!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå