-Sammy Skrevet Januar 29, 2006 Skrevet Januar 29, 2006 Rytmisk dunking bakfra, høres når jeg ligger i minst 90-100. Merker ikke noe på rattet, kun lyd. bilen er en 94model 325 sedan. Den er senket, akkurat hvor mye er jeg ikke sikker på.. tipper 50/40. Kjører med nye 15" alufelger, ikke noe synlig skade på de. Vil det vere en ide å få de avbalansert igjen, eller ? Med tanke på at det banker kun i svinger. Lyden har kommet iløpet av vinteren, så jeg vet ikke om det vil vere samme lyden med sommerfelgene. Kan dette vere hjullager kanskje?
-Sammy Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Skrevet Januar 30, 2006 De var faste, men der var slark i ene hjullageret.
Lien Skrevet Januar 30, 2006 Skrevet Januar 30, 2006 Hvis det banker i svinger så kan det jo være foringene dine?
///MoePower Skrevet Januar 30, 2006 Skrevet Januar 30, 2006 I mamma`s subaru dunket det også ifra hjulene nr hun kjørte i en viss fart, var så og så lastet bak og spessielt i svinger. Der byttet vi hjulagre og foringer bake så var ulyden borte!
-fek- Skrevet Januar 30, 2006 Skrevet Januar 30, 2006 aksling som er gåen? hugsa me hadde det på ein caravelle..dunka berre i svinger..
-Sammy Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Skrevet Januar 30, 2006 Blir bytte av begge hjullagere og foringer bak. Skal inn på 4hjuls sjekk neste uke, bare for å ver sikker på at det ikke er noe mer alvorlig. Noe bmw er spesiellt plaget med dette eller ?
-Sammy Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Skrevet Januar 31, 2006 Fikk visst time idag på verkstedet det var fort gjort Der fant vi ut at *Begge demperene bak var defekt *Ene hjullageret sa han bare "oi!" til, så jeg tar å bytter begge når først et skal skiftes. *Ei bærekule foran var defekt. *Og jeg burde bytte foringer i forstillingen. (han anbefalte meg å sette inn m3 foringer, noen som har et par liggende for salg ? nye helst) Var litt bad timing dette siden jeg snart skal inn til hel-lakkering.. Så kjipt at demperne skulle ta kvelden, var jo justerbare gule Koni og alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå