Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rytmisk dunking bakfra, høres når jeg ligger i minst 90-100. Merker ikke noe på rattet, kun lyd.

bilen er en 94model 325 sedan. Den er senket, akkurat hvor mye er jeg ikke sikker på.. tipper 50/40. Kjører med nye 15" alufelger, ikke noe synlig skade på de. Vil det vere en ide å få de avbalansert igjen, eller ? Med tanke på at det banker kun i svinger. Lyden har kommet iløpet av vinteren, så jeg vet ikke om det vil vere samme lyden med sommerfelgene.

Kan dette vere hjullager kanskje?

Skrevet

I mamma`s subaru dunket det også ifra hjulene nr hun kjørte i en viss fart, var så og så lastet bak og spessielt i svinger.

Der byttet vi hjulagre og foringer bake så var ulyden borte! :P

Skrevet

Blir bytte av begge hjullagere og foringer bak. Skal inn på 4hjuls sjekk neste uke, bare for å ver sikker på at det ikke er noe mer alvorlig.

Noe bmw er spesiellt plaget med dette eller ?

Skrevet

Fikk visst time idag på verkstedet det var fort gjort :) Der fant vi ut at

*Begge demperene bak var defekt

*Ene hjullageret sa han bare "oi!" til, så jeg tar å bytter begge når først et skal skiftes.

*Ei bærekule foran var defekt.

*Og jeg burde bytte foringer i forstillingen. (han anbefalte meg å sette inn m3 foringer, noen som har et par liggende for salg ? nye helst)

Var litt bad timing dette siden jeg snart skal inn til hel-lakkering.. Så kjipt at demperne skulle ta kvelden, var jo justerbare gule Koni og alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...