Gå til innhold

Hanskerommet sitter fast :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

jah.. faktisk.. hanskerommet har låst seg, og det er ikke engang lås på den =/ virker som at hendelen ikke er kobla til låsemekanismen i det hele tatt lenger.

Det jeg lurte på var altså andre måter å få opp hanskerommet på ? En kompis av meg sa at hanskerommet bare var hekta på no vaiere i bakkant, noen som kan bekrefte det? Han mente det bare var å dytte opp hanskerommet i bakkant og lirke det løst. Har ikke fått prøvd enda..

Takker for alle svar, også de som kommer med løsninger som innehloder brekkjern :roll:

Skrevet

Dette var et problem på bimmern min når jeg først kjøpte den. Mekanismen som åpner var knekt av. Jeg brukte en tynn jernstav til å "skyve" mekanismen inn slik at den åpna. (jernstanga skjøv jeg inn fra passasjersiden med døra på fullt gap.)

Skrevet

Hvis du legger deg på hodet inn under hanskerommet tror jeg du skal finne noen skruer som fester de båndene du snakker om. Hvis ikke er det bare å bryte løs på låsemekanismen i forkant med et flatjern e.l. Husk å legge noe i mellom verktøyet og selve plasten så du ikke ødelegger noe annet en selve låsen. Nytt låsesett til hanskerommet koster ikke all verdens på hugger eller nytt på f.eks. GS Bildeler... Var borti det samme selv en gang endte med å bytte låsesettet...

Skrevet

ah okaj! takker ;) prøver dette i morgen..

hehe.. bare så for meg å bli stoppa i teknisk, og se hva som skjer når jeg ikke får gitt mannen i sort vognkort pga defekt hanskerom =)) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...