voodex Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Har fått et rar lyd fremme av bremsene når jeg trør inn bremsepedalen. blir sånn dunke lyd fremme da.. samme kan komme hvist jeg kjører på humpet vei.. men akkorat når jeg trør inn bremsa kommer det sånn dunk lyd.... noen som vet hva dette kan være??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Sjekk kuler i understellet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 hmm kansje det ja... men hvordan skjekke dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Løftebukk? Jekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 har jekk ja så over de i sta med kunne ikke se noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 så over de i sta med kunne ikke se noe Kjente du etter også? Eller bare visuell sjekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2006 jekket opp bilen så kjente etter slakk både opp ned og tilsiden men kunne ikke kjenne noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanos Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Sjekk bremseskiva di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 skal gjøre det i kveld har kjøpt nye skiver. brembo max å green stuff klosser. er det mye arbeid å bytte klossene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå