KriZ87 Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Tenkte jeg skulle bytte alle gule blink lys til vite på bilen men. Det jeg lurte på da er om jeg må bytte hele frontlampen eller om man bare kan bytte glasset inni standard huset.. Bilen min er forresten en 98 mod Z3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Tror du må bytte hele lampen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Du må bytte hele lampen. Jeg sjekket masse rundt på nettet, og fant en fremgangsmåte. Den innebar å putte lykta i stekeovnen på 175 grader i 3 timer. Slik at man kunne ta fra hverandre glasset og lyktehuset. Veldig raskt skjære løs de oransje blinklysglassene, og lime på plass hvite med silikon. Sette sammen glass og lykte hus og så sette de i ovnen igjen. Og etterpå la de ligge å avkjøle seg for herding. Finner ikke igjen nettsiden nå.... Jeg turte ihverfall ikke å begi meg utpå det... har mine tvil på at jeg ville klart å få det tett/duggfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 Tror også jeg hopper over den metoden der. Tar ikke sjangsen. Har du byttet på dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 En jeg kjenner har gjort det på den måten...med stekeovnen. Ble bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 høyrest ut som eit sjanse spel spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå