bigwill Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Hvordan ser en E34 ut som er senket med 16" dekk? Noen som har noen bilder? Jeg har penger til senkesett, men har ikke cash til felger og dekk. Jeg har sett på et sett som senker 45/30mm. Hvordan tror dere det vil se ut på en e34? (ønsker den bare litt lavere, og ikke 60....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Min E34 har 16" 850i felger og er senket mellom 40mm og 60mm en plass (husker ikke hva den forrige eieren sa). Jeg har ikke noe bra bilde av bilen enda men skal få prøvd å tatt så fort som mulig. Kan bare si deg at det ikke ser så aller verst ut Må nevne at jeg har hvite blinkers hele veien rundt (utgjør en del) og AC shnitzer frontleppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Har desverre bare dårlige bilder med 16" på.. her er et med 16" sånn ca. hvert andre sekund..: Dette er med 60/40-senk. Det er noen flere bilder her: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Hvilke felger er det du har på 16" Gunnar??? Har du bilde av kun fronten din? Vil se hvor lav den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå