Fubar Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Med tungt sinn må jeg selge min BMW 320i coupe 24v vanos pga student-tilværelsen ikke strekker til økonomisk http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6949287 Meget velholdt og strøken bil med servicehefte og full historikk. Tre voksne eiere, alle servicer fulgt. EU-godkjent. Interiør og skinn i meget god stand, det samme gjelder motor, understell og eksteriøret. Nylig tatt storservice + skiftet slitedeler: - defekte bærekuler foran, venstre og høyre - slitte strammehjul på dynamo og a/c-reimer - slitt/defekt vannpumpe, samt påfyll av kjølevæske. Rensing av vannsystem - bremseklosser og bremseskiver, foran og bak -------------------------------------------------------------------------- - Lakkert helt ned (inkl. lister) - M3-speil - M3-lister - E39 Facelift "Crystal Design" baklykter - Hvite blinklys - Originalt fjernbetjent sentrallås - 16" sommerfelger m/ 225' dekk - 15" vinterfelger m/ 215' dekk Annet utstyr: Sommerhjul Vinterhjul Lettmet. felg vinter Lettmet. felg sommer Metallic lakk Sentrallås El.vinduer Elektriske speil Servostyring Klimaanlegg Air Condition Radio/CD Skinninteriør Farget glass Bagasjeromstrekk Airbag foran ABS-bremser Antispinn Diff.sperre Stålbjelker Pris: kr 110.000,- Tlf: 97069561 e-post: tore.lye@hesbynett.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 arg.. einaste så e negativt me den bilen e at eg ikkje har penger te an ennå.. du sko solgt an om et halvt år.. nydelige bil.. lykke te me salget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 Takk takk er veldig fornøyd med bilen, har brukt veldig mye tid og penger på den. Kanskje litt for mye penger ser det ut som nå, men men; må få lov Forsåvidt er det mulig at den ikke selges før til sommeren, det spørs om jeg får den prisen jeg vil ha og mener den er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 *bompi* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 NYPRIS: 110.000 kr Selges nå til høystbydene over 110.000 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2006 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2006 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg