mEhE Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 fyren som har jeg kjøpte bilen av har satt på rattet skeivt..irreterer meg hver gang jeg setter meg inn i bilen!! har ikke hatt tid\gidda til å skru det opp og fått rettet det. er det så lett som å svinge til hjulene er rett å så skru av rattet og sette det på igjen i riktig hakk ? er ikke orginalt e30 ratt,er et "m" ratt av noe slag! edit: her er foresten bilde av rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Ja det er så lett. Men det kan jo være noe annet som ikke er rett hvis han har skiftet noe i styringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2006 Men det kan jo være noe annet som ikke er rett hvis han har skiftet noe i styringen mulig det ja,men så lenge bilen går rett fram når rattet står rett(etter å ha rettet det selvfølgelig),og alt funker som det skal ellers har det jo ingen betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Riktig det.. Bare vippe opp bmw merket, skru det opp og sette på igjen i riktig hakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Husk å ha nøkkelen i tenningsposisjon 1, slik at rattlåsen ikke er utløst! Rattet er festet med en bolt, pluss at den står på en kon, slik at man ofte må slå på skruen for å få det løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Det der var t.o.m verre enn mitt. Mitt er bare et par mm skjevt, men det irriterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå