bmw 323i Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 hei..jeg holder på med et 323i prosjekt, har akkurat byttet motor i den pga den gammle var stempla gått i, når jeg oppna bunnpanna var det stempel biter i bunnpanna..hehe så nå har jeg satt inn en 323i motor som er gått 170.000ca å en 325i gir kasse.men er litt rust på bilen da som jeg skal ta ettervert da.. det som er av styling da.. -seidel front -m3 side skjørt -øye loock. -hvite instrumenter. Bilen er svart 83 model bil med en 85 motor.det er skinn i dørene.så er det et slitent framsete . det som skal gjøres. -bytte kanaler -nye demper tårn -nye dempre med senke sett60/40 sett -riger eller seidel bakfanger. -å noen kule felger -nye seter -nytt ratt ....+++++++++ kommer mer info å bilder snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 venter i spenning hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 den burde komme til å bli bra ettervert den.får jeg håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 koss gjenge det med prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 hehe ekke godt å si går seint gitt.....lurer på å selge..men er ikke sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 nye kanaler og dempertårn..... da tror jeg rett å slett jeg hadde kjørt bilen rett på dynga (ikke frekt ment, men makan til drittjobb ) men er bilen hel å fin ellers så er det vel håp forn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå