ostmann_pat Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Hei! Er det noen her som vet om det er en stor jobb å sette inn servo i en 518 (e28)? Regner med jeg kan få tak i en brukt servo et eller annet sted, er det noen som vet ca hvor mye det vil koste? Lurer også på om bryteren for speiljusteringen for biler med begge speilene el.justerbare passer inn der min bryter sitter nå. Har bare el. justering på ene speilet. I så fall tror jeg at jeg kommer til å sette inn el. justering på det andre speilet også. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ostmann_pat Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Ingen E28-guruer her som vet dette? Trenger noen tips, spesielt med tanke på servoen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Hei!Er det noen her som vet om det er en stor jobb å sette inn servo i en 518 (e28)? Regner med jeg kan få tak i en brukt servo et eller annet sted, er det noen som vet ca hvor mye det vil koste? Lurer også på om bryteren for speiljusteringen for biler med begge speilene el.justerbare passer inn der min bryter sitter nå. Har bare el. justering på ene speilet. I så fall tror jeg at jeg kommer til å sette inn el. justering på det andre speilet også. Takker for svar! monterte servo på en 518i jeg hadde en gang å mener å huske det var en enkel sak. <-- det svaret fikk du vel mye hjelp av hehe.. angående det med brytern for speil justering. på min 518 var det ikke el.motor i høyre speilet og ikke opplagt ledninger til det heller.(mener jeg og huske) så jeg tror det koster mer en det smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå