Sevenord Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Slik jeg har skjønt det er det Innsattsfilter her. Har det noe å si hvor jeg kjøper dette? Kan jeg like gjerne kjøpe hos bilekstra/mekonomen som hos bmw? Er det forskjeller/detaljer her som gjør det verdt bryet med å skaffe det originalt? Regner med noen har erfaringer med dette.. Oljeskift er rett rundt hjørnet så det haster litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Kjøp på din lokale bilrekvisita butikk.. Ikker verdt å kjøpe originalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 Okai! Var nemlig i snakk med en som mente at det var veldig viktig å få originalt filter, men tror han blandet med en motor som ikke hadde innsatsfilter... Men da regner jeg med at jeg kan kjøpe ett filter hos den lokale rekvisitabutikken, og fortsatt ha god samvittighet Kombinerer det med 10w40 delsynth olje tenker jeg.. Får heller være flink å bruke motorvarmer .) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Ser ikke helt det store i å spare penger på å kjøpe oljefilter på rekvisita butikk kontra originalt BMW. Ville kjøpt originalt jeg hvertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 Nei, er ikke DET det står i. Poenget er at nærmeste bmw forhandler ligger 15 mil unna, og jeg følte ikke for å kjøre dit, eller styre med å sende det hit, dersom jeg like gjerne kunne kjøpe uoriginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Går helt fint å kjøpe filter fra både Bilextra og Thorsov.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 høres greit ut, så slipper jeg stresse mer med det der. Men derso noen har store motforestillinger mot det så skrik ut, må begrunnes med noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå