bmw 323i Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 hei, jeg vill selge min bmw 323i jeg 83 model med 85 models motor, har akkurat bytta motor som har gått 170.000 men har ikke starta den etter jeg har bytta den.er noe med starteren.å må fikse gir stang feste.det er litt rust bak i bagasje rommet å i bakre hjulbuer, å i motor rom kanalene ville jeg ha byttet... bilen har seidel bak fanger(ny) m3 side skjørt lykt senkerer(nytt) svart grill(ny) bilen har nye front lykter å.. gjort med bilen. nye bremse rør er bytta ny vann pumpe gaske bra pigg dekk på strøkene org felger svart interiør i den. selve bilen er gått 190.000. alt av lys å sånn funker...må eu godkjennes. er ikke skylde noe på bilen heller....bilen er svart....ring eller send sms..98858699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 ingen som har noe å bytte den i eller???vill ha ny bil:)er garantert en dritt bra bil b are den blir fiksa litt på...men jeg gidder ikke assa...bytta motor men er dritt lei nå ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 4 tusen er budet mitt jeg vet va du ga for denn jo ))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 eyyy balle jeg får jo aldri fangeren da.....blæ:)men send den snart da???eller hva sier du mister.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 jaajja..ingen som vill ha eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 kan bytte den mot en pocketbike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 hva med noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 heisann.. er muligens inntrisert.. har du bilder av bilen? mye rust og andre feil..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Kjenner en som er på utkikk etter en 323... Er den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 heisannn har den enda jeg..har fått på seidel bak fanger å m3 side skjørt å øye loocka nå...er litt rust på den men ikke så mye er lett å ta den rusta som er da...men ellers bra bil...kommer bare ann på hva folk vil gi for den da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 bilder hadde gjort seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 5 tusen Er d denn svarte jeg egentlig skulle kjøpe fra arandal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Jeg kjenner en som helt sikkert er interesert, har du no bilder ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Februar 12, 2006 Share Skrevet Februar 12, 2006 Hva er pikk dekk? Noe nytt på markedet som jeg ikke har hørt om?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2006 oioioioioi...det var feil gitt..hihi..sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg