jon_79 Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Trenger radiator til 320 85 mod. Er den typen med utgang ned på siden. Skal også passe med radiator fra 520 før 84. Helst maks 2 timer fra Oslo HASTER, RING 95762552 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Til 85`320 trengs:Radiator Vifte (den som sitter på motorblokka) Helst i nærheten av Oslo/Akershus vh Jon 95762552 Jeg har..Men det må nok sendes;).. 800 kr + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon_79 Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Mente du at du har både radiatoren og vifta? (trenger vifta og alt mellom den og reimhjulet) Høres i tilfelle interessant ut det. Kan vel ikke koste all verden med frakt til Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Mente du at du har både radiatoren og vifta? (trenger vifta og alt mellom den og reimhjulet)Høres i tilfelle interessant ut det. Kan vel ikke koste all verden med frakt til Oslo Ja, jeg har det..dersom du sender meg e-mail adressen din, skal jeg sende bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå