seini Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 - selges. 1000,- Dette er noe jeg fikk fra koed, men den er for smal for endestussen på effektanlegget. Hvis ingen her trenger den, så går den i retur til danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 til coupe/sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 Tror den skal passe begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 hmm..vet ikke jeg men. åssen bil ble det bestilt til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2006 En coupe. Skal passe sedan og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 da går det jo bra..har coupe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Vil du ha den mao? Mål bredden på pottene dine i såfall, slik vi er sikre på den passer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Dremel multiverktøy er en fin bil.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 Er jo bare å kappe i diffuseren og forlenge hullet de nødvendige cm. sånn at pottene passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Om noen vil ha, så bare send en pm. Vil ikke ha noe kappesnakk her inne, for det er uaktuelt for min del uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå