Aracna Skrevet Februar 2, 2006 Skrevet Februar 2, 2006 Etter det jeg kan se, begynner katalysatoren på min bil å bli ganske sliten, helt oppspist i begge ender, så den henger ikke skikkelig fast. Jeg vet heller ikke om bilen vil gå igjennom EU kontroll pga katalysatoren. Dessuten skrangler det når jeg kjører og står på tomgang. Etter det jeg har sett, koster en original katalysator sinnsykt mye, og lurte derfor på om noen hadde erfaring med biltemas katalysator. Er den grei nok? Hvor mye ekstra arbeid er det å montere denne? Jeg har en e36 320. Hvsi ikke det blir broblemer på EU kontorllen i år, vurderer jeg å bare røske av hele driten, og bare sette inn et rør.
haddis Skrevet Februar 2, 2006 Skrevet Februar 2, 2006 Jeg byttet for ikke så lenge siden hele eksosen på min. Her i Kristiansand leverte dem ikke katalysator, men kun bakre del. Hørte med mekonomen, hva dem skulle ha...å det var faktisk dyrere en det BMW skulle ha. Så total pris fra bmw ble på 5500 (kun katalysator)
Søreng Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 beklager å ta opp igjen denne gamle tråden, men tenkte det var bedre enn å lage en helt ny tråd. Jeg har akkuratt samme problemet som Aracna her oppe og må skifte kat. Er det noen som har erfaringer med dette og anbefalinger vedrørende pris og kvalitet... Kan noen fastslå om biltema bare er crap eller om det duger?? Monterte de det også for 5500, eller var det bare delen som kostet dette og du monterte selv?
T Y racing Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 vil vel tro at cat fra biltema holder.hvis ikke er det jo bare å dra tilbake med den. den har sikkert samme effekt som en standard.
haddis Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Monterte de det også for 5500, eller var det bare delen som kostet dette og du monterte selv? Det var for bare delen, monteringen gjorde jeg selv, en jobb som var gjort på 20 minutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå